خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

معرفي هتل al maha hotel

شايد شما هم نظير خيلي از افراد اطلاع داشته باشيد كه يكي از تفريحات هيجان‎انگيز به دنبال تهيه تور دبي و سفر به اين شهر استفاده از تورهاي گردشگري كويرگردي است كه با داشتن برنامه‎هاي هيجان‎انگيز و به وجود آوردن تنوع در نوع استفاده از جاذبه‎هاي توريستي همواره در ذهن گردشگران خريد تور دبي بر جا خواهند ماند.

بنابراين شما مي‎توانيد هتل‎هاي كويري دبي را مورد گزينش قرار دهيد. يكي از اين هتل ها به اسم آل ماها (al maha hotel) در منطقه كويري دبي به شكل لوكس و با كيفيت به تمامي گردشگران خريد تور دبي خدمات‎رساني مي‎كند. از جهت كيفيت اين هتل در دسته‎ي ۵ ستاره قرار مي‎گيرد. فاصله‎ي اين هتل دبي ۴۵ كيلومتر است و اكثر افرادي كه آن را رزرو مي كنند اشخاص هستند كه به دنبال اقامت در كوير و استفاده از آن مي‎باشند.

استانداردهاي لازم براي اين هتل به شكل كلي و بي‎نقصي در نظر گرفته شده به نحوي كه گردشگران از خدمات‎رساني و اقامت در آن رضايت خاطر داشته‎اند. اين هتل باشكوه حتي مي‎تواند ميزبان جلسات و نشست‎هاي كاري شما باشد. اتاق هاي مجهزي به منظور ميزباني از جلسات در اين هتل طراحي شده است كه بايستي از قبل نسبت به رزرو آن‎ها اقدام كرد. از خدمات ديگر هتل مي‎توان لباس شويي و خشك شويي را نام برد كه تمامي افرادي كه به گردش در كوير مي‎پردازند به آن نياز دارند.

معرفي هتل al maha hotel

رستوران‎هاي اين هتل در تور دبي باشكوه انواع گوناگون غذاها و منوها را در اختيار مهمانان خود مي‎گذارد تا طعم غذاهاي محلي و بين المللي را بچشند. لابي هتل نيز محلي بي‎همتا براي استراحت‎هاي موقتي شما است. اين هتل هم‎چنين امكان سرو غذا را در اتاق براي ساكنين خود فراهم كرده است.

سوئيت هايي نيز در هتل در دبي با دكوراسيوني عالي به چشم مي‎خورد و افرادي كه به شنا علاقه دارند مي‎توانند از استخرهاي بي‎نظير هتل خريد تور دبي استفاده كنند. از اتاق‎ها شما منظره‎ي اطراف را به شكل سراسرنما مي‎توانيد ببينيد و لذت ببريد. در اتاق‎ها حمام بزرگي با امكانات عالي به همراه امكانات امنيتي نظير گاوصندوق به همراه سيستم تصويري، صوتي، چاي ساز ديده مي‎شود.

از ساير خدمات رفاهي و تفريح هتل آل ماها در دبي مي‎توان به مواردي نظير تورهاي بيابانگردي، اسب سواري، كوه پيمايي به همراه شتر، تور سافاري اشاره داشت. هم‎‎چنين داخل خود هتل خدمات ريلكسيشن، سونا، اتاق بخار، آب داغ و وان نيز در اختيار مهمانان گذاشته مي‎شود.خريد تور دبي ميتواند يكي از خاطره انگيز ترين و پرهيجان ترين سفر هاي شما باشد.

اين هتل داراي ۴۲ سوئيت است.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل al maha hotel


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۰:۵۸ توسط:ادمين موضوع:

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers

براي رزرو هتل در دبي معروف و البته با كيفيت در تور دبي، مي توانيد ابتدا در مورد هتل بونينگتون جميرا ليك تاور تحقيق كنيد. اين هتل ۵ ستاره بوده و امكانات آن واقعا كم نظير است.

هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers يا بونينگتون جميرا ليك تاور يكي از هتل‎هاي ۵ ستاره دبي به شمار مي‎رود كه امكانات بي‎نظيري دارد. اين هتل در خريد تور دبي در مركز جميرا قرار گرفته است و با واقع شدن در خيابان معروف شيخ زياد سبب شده است كه گردشگران زيادي به منظور سكونت آن را مورد اولويت خود قرار دهند. فاصله‎ي اين هتل تا دبي مارينا زياد نيست و اين مكان درست در روبروي اين هتل واقع شده است. فاصله‎ي هتل بونينگتون جميرا ليك تاور با فرودگاه ۴۰ كيلومتر است.

معرفي هتل در دبي

توريست هاي خريد تور دبي اين هتل مي‎توانن در طبقه‎ي يازدهم از برنامه‎هاي رفاهي و سرگرمي اين هتل بهره ببرند. در اين طبقه يك استخر عالي در مجاورت باشگاه ورزشي ديده مي‎شود. اين هتل داراي ۲۰۸ اتاق و سوئيت است كه تمامي آن‎ها در سال ۲۰۰۹ مورد مرمت واقع شده‎اند. هر زمان كه به اين هتل مراجعه كنيد فورا به دنبال انجام كارهاي مقدماتي به سمت اتاق خود هدايت مي‎شود.

از امكانات اين هتل مي‎توان به يك صرافي قديمي اشاره كرد كه سال‎ها است به گردشگران تور دبي خدمات رساني مي‎كند. افرادي كه گروهي سفر مي‎كنند در كافه و رستوران اين هتل مي‎توانند ساعاتي را به دور از هياهو باشند.

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers

از خدمات هتل در دبي مي‎توان به ارائه‎ي اينترنت بي‎سيم پر سرعت اشاره كرد و يك محوطه‎ي پاركينگ رايگان نيز در اختيار افرادي قرار مي‎گيرد كه با ماشين سفر مي‎كنند. دو سالن آرايش زنانه و مردانه نيز در هتل ديده مي‎شود كه پيشنهاد مي‎شود حتما يكبار خريد تور دبي و سفر به دبي را امتحان كنيد.

اتاق‎هاي هتل بونينگتون جميرا ليك تاور حمام‎هاي اختصاصي دارند. از بين امكانات مخصوص هر اتاق مي‎‎توان حمام و دوش اختصاصي، سشوار، تخت خواب هاي كينگ سايز، تلفن با خط مستقيم، تلويزيون كابلي و ماهواره اي، اينترنت و صندوق امانات به همراه موارد ديگر را نام برد. اتاق‎هاي ديگري نيز در اين هتل در تور دبي ديده مي‎شوند كه نقش سوئيت را دارند و علاوه بر امكانات مطرح شده داراي ميني‎بار، چاي‎/قهوه‎ساز، اتو به همراه ميز آن و وسايل تهويه‎ي مطبوع هستند.

ساير خدمات رفاهي و تفريحي در تور دبي هتل شامل استخر، جكوزي، اتاق بخار، سونا مي‎شود و اين هتل داراي يك رستوران بزرگ است كه انواع غذاهاي عربي و بين‎المللي در آن سرو مي‎شود.

كودكان نيز مي‎توانند از باشگاه كودكان و بازي‎هاي آن بهره ببرند و براي خريد گردشگران از مركز تجاري هتل مي‎توانند استفاده كنند و زوج‎هايي كه قصد ازدواج نيز دارند با پكيج استثنائي هتل كه شامل لباس عروس نيز است روبرو مي‎شوند و براي برقراري همايش‎ها و جشن‎ها نيز سالن‎هاي مخصوصي در نظر گرفته شده است.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي پاييز ۹۵ داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۰:۰۴ توسط:ادمين موضوع:

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai

تعداد زيادي از هتل ها و مكان هاي مناسب براي گردشگران تور دبي در اطراف خيابان شيخ زايد دبي ديده مي‎شوند. از بين آن‎ها مي توان به هتل ۴ ستاره و مشهوري به اسم نووتل ورلد تريد سنتر (Novotel World Trade Centre) اشاره داشت كه در اين منطقه و در مجاورت مركز كنوانسيون بين المللي خريد تور دبي واقع شده است.

هتل در قسمتي از دبي واقع شده است كه دسترسي به امكانات شهري در آن بايد گفت واقعا امري ساده و راحت است. به عنوان مثال، شما مي توانيد ايستگاه مترو و مركز تجارت جهاني را در مجاورت اين هتل ۴ ستاره در تور دبي بيابيد. اين هتل يك لابي بزرگ و مجلل دارد كه توريست‎ها مي توانند از آن استفاده كنند. همچنين پاركينگ شخصي و رايگان و استخر بزرگ در در فضاي باز از جمله قابليت‎هاي رفاهي و تفريحي و امتيازهاي اين هتل ۴ ستاره در دبي به شمار مي‎رود.

در صورتي كه بخواهيد از سمت هتل به سواحل نزديك براي تفريح برويد مي توانيد از سرويس‎هاي مخصوص هتل به ساحل استفاده كنيد. افراد زيادي كه براي گسترش كسب و كار خود و يا جلسه‎هاي كاري به دبي سفر مي‎كنند اين هتل را براي اقامت و مديريت برنامه هاي خود با خريد تور ارزان دبي انتخاب مي‎كنند.

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai

معرفي هتل در دبي

براي رفتن به نواحي توريستي با تور دبي (بعضي از مناطق محدود) و يا مراكز تجاري و خريد مي‎توانيد از شاتل هتل استفاده كنيد كه هزينه‎ي آن رايگان است.

در رابطه با اتاق‎هاي اين هتل بايد گفت كه داراي اندازه‎هاي بزرگ و متوسطي هستند. آن‎ها تخت‎هاي يك نفره و دونفره و يا تركيبي از اين دو دارند و حداقل يك نفر در اين اتاق‎ها مي‎توانند اقامت كنند. از امكانات هر اتاق مي‎توان به مواردي نظير حمام و دستشويي، سيستم گرمايشي و سرمايشي، تخت ها و پرده ها، سيستم تصويري اشاره داشت و اين امكانات به نحوي است كه باعث دلپذيرتر كردن اقامت مسافر در تور دبي مي‎شود. امكان استفاده از لوازم آرايشي موجود در هر اتاق نيز وجود دارد.

خريد تور دبي پاييز ۹۵

اين هتل داراي يك استخري در فضاي باز است كه امكان استفاده از آن به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد. مركز سونا، تناسب اندام و خدمات ماساژ نيز از جمله امكانات هتل است. كودكان نيز مي‎توانند از خدمات رفاهي و تفريحي كه اين هتل براي آن‎ها در نظر گرفته به خوبي استفاده كنند.

رستوران و كافه‎هاي اين هتل غذاهاي لذيذي از انواع خوراكي‎هاي محلي و بين‎المللي سرو مي‎كنند. اين هتل در دبي داراي يك مركز تجاري و خريد نيز است كه مي‎توانيد پوشاك يا سوغاتي‎هاي مورد نظر خود را از آن‎جا تهيه كنيد.

اين هتل داراي ۲۷۴ اتاق است و به خوبي از اعتبار خود در مقام يك هتل ۴ ستاره در دبي دفاع مي‎كند.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي پاييز ۹۵ داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۱۹:۱۳ توسط:ادمين موضوع:

ديدني‎هاي دبي قسمت دوم

براي خريد تور دبي و هم چنين دريافت اطلاعات تكميلي براي خريد تور ارزان دوبي و همچنين تور دبي تابستان ۹۵ ميتوانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف امارات

مورد بعدي كه در ليست قرار دارد باشگاه گلف در دبي امارات است كه در تاسيس آن به سال ۱۹۸۸ بر مي‎گردد و زمين‎هاي قهرماني بين‎المللي متعدد و زيادي را در خود جا داده است. مهمانان اين باشگاه مي‎توانند هم در روز و هم در شب گلف بازي كنند. به علاوه آن‎ها مي‎توانند تجربه‎ي بازي‎هاي ديگري نظير تنيس ، بدنسازي و اسكواش را نيز در باشگاه گلف امارات داشته باشند. اين باشگاه داراي امكاني همانند با فروشگاه لوازم ورزشي، امكانات غذاخوري، تسهيلات برگزاري مراسم گوناگون در چهار مركز سرپوشيده يا روباز، مدرسه‎ي مدرن گلف و غيره است. كلاس‎هاي گوناگون آموزش اين بازي نيز در اين مركز برگزار مي‎شود كه به وسيله‎ي مجله‎ي جهاني گلف به عنوان يكي از صد دوره‎ي آموزشي برتر گلف در جهان شناخته مي‎شود. تمامي اين‎ها باعث شده است كه باشگاه گلف امارات يكي از مشهورترين ديدني‎هاي شهر تور دبي باشد.

پارك آبي وايلد وادي

پارك آبي وايلد وادي

پارك آبي وايلد وادي يا به عبارتي وادي محشي، پيشرفته‎ترين پارك آبي دنيا به شمار مي‎رود كه از قضا محبوبيت بسيار بالايي در بين ديدني‎هاي دبي دارد و افراد زيادي به دنبال سفر به اين شهر حتما به اين پارك آبي مي‎روند كه بين هتل برج‌العرب و هتل ساحلي جميرا قرار گرفته است. اين پارك آبي سرپوشيده نيست و امكان سرد و گرم كردن آب در فصول مختلف سال، وجود سرسره‎هاي آبي زياد، دو ماشين موج‎سواري مصنوعي و بزرگترين و بلندترين سرسره‎ي آبي جهان در خارج از ايالات‎متحده را دارد كه افراد مختلف را با هر سني به خود جلب مي‎كند. در جلوي ورودي اين پارك، آبشاري به ارتفاع ۱۸ متر به چشم مي‎خورد كه هر ده دقيقه‎ يك‎ بار آب را با فشار زيادي به خارج پرتاب مي‎كند. به علاوه‎ي تمامي اين موارد، مكان خصوصي در خريد تور دوبي براي بچه‎ها با انواع بازي‎هاي آبي، بزرگترين استخر موج‎دار در خاورميانه كه موج‎هايي با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ فرم متفاوت به وجود مي‎آورد، رودخانه‎اي به طور طول ۳۶۰ متر كه با تيوپ‎هاي ويژه‎ي اين مركز مي‎توانيد بر روي آن شناور باشيد و هم‎چنين سرسره‎هاي خانوادگي تمامي قسمتي از امكانات رفاهي پارك آبي وايلد وادي به شمار مي‎روند. محيط پارك و شخصيت‎هاي كارتوني آن از روي كارتون سنباد و شخصيت‎هاي دوست‎داشتني دنياي كارتون‎ها طراحي شده‎ است. بايد اشاره داشت داخل اين پارك چندين رستوران و مغازه‎هاي فروش لوازم يادگاري نيز به چشم مي‎خورد.

پيست اسكي دبي

پيست اسكي دبي

شايد وجود پيست اسكي در شهري كه آب و هواي گرم و خشك دارد عجيب است ولي پيست اسكي خريد تور ارزان دوبي كه يك پيست اسكي سرپوشيده است يكي از جذاب‎ترين و مشهورترين جذبه‎هاي گردشگري اين شهر به شمار مي‎رود كه در مركز خريد امارات واقع شده و سومين پيست اسكي سرپوشيده‎ي بزرگ دنيا محسوب مي‎شود. اين پيست اسكي داراي ديوارهاي شيشه‎اي، مجسمه‎هاي يخي، تپه‎ي سورتمه‎سواري، محوطه‎ي بازي كودكان و يك مسير ۴۰۰ متري مخصوص اسكي شبيه يك سرزمين شگفتي‎هاي برفي است. اگر تجربه‎ي انجام اين بازي را در گذشته نداشته‎ايد، نگران نباشيد چون به صورت مجاني به وسيله‎ي مربي‎هاي ممتاز اسكي، تحت آموزش مجاني قرار مي‎گيرد. ولي شايد يكي از جالب‎ترين خصوصيات اين محل وجود پنگوئن‎هاي برفي است كه واقعا كودكان و حتي بزرگسالان را مي‎تواند حسابي هيجان‎زده كند.

پارك الممزر

پارك الممزر

پارك الممزر يكي ديگر از جاهاي ديدني خريد تور دبي است كه با داشتن منظره‎هاي زيبايي كه به وجود آورده و وسعتي بيشتر از ده‎ها هكتار، به يكي از جواهرهاي پنهان و محبوب‎ترين ديدني‎هاي دبي تبديل شده است. پارك الممزر در امتداد دماغه‎ي كوچكي در دهانه‎ي خور الممز واقع شده و در خليجي با وسعت كم درست در روبروي شارجه به چشم مي‎خورد. ساحل‎هاي شني به رنگ سفيد و محبوب، استخر شنا و محيطي براي درست كردن باربيكيو به همراه فضاهاي عمومي ويژه‎ي كودكان و زمين‎هاي بازي، كلبه‎هاي ييلاقي، دكه‎هاي اغذيه‎فروشي، آمفي تئاتر، زمين چمن براي نشستن و پيك‎نيك و ساحل سرپوشيده از ويژگي‎هاي اين پارك ديدني هستند. اكثريت فضاي پارك را چمن و درخت‎هاي نارگيل و نخل محصور كرده‎اند و محل خوبي براي طي كردن چند ساعت تفريح در كنار خانواده و بازي با بچه‎ها در كنار ساحل و فضاي گسترده‎ي پارك است.

آكواريوم دبي

آكواريوم دبي

در پايان اين ليست به آكواريم خريد تور دبي مي‎رسيم، آكواريومي كه با داشتن طول ۵۱ متر، عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر با مخزني با گنجايش ۱۰ ميليون ليتر، عنوان بزرگترين آكواريوم دنيا را به خود اختصاص داده است. محل قرارگيري آن در طبقه‎ي همكف دبي مال است. وجود هزاران گونه‎ي دريايي، صدها كوسه و سفره‎ماهي در اين آكواريوم سبب شده است كه خيلي از افراد از اين محل ديدن كنند. قسمت بزرگي از آكواريوم دبي را به رايگان مي‎شود از داخل محيط دبي مال مشاهده كرد ولي اگر مايل به لذت بردن بيشتر از اين دنياي آبي هستيد مي‎توانيد وارد تونل آن در عمق ۱۱ متري آن شويد و در حالي كه تمامي اطراف شما را گونه‎هاي مختلف ماهي احاطه كرده است، از بين آكواريوم عبور كنيد. حتي اگر اين هم نمي‎تواند شما را راضي كند مي‎توانيد به كمك غواصان وارد آكواريوم شويد و در كنار كوسه‎هاي آن حركت كنيد تا يكي از بي‎همتاترين خاطرات و تجربيات شما در زندگي شكل گيرد.

 

براي هماهنگي براي خريد تور دوبي , تور ارزان دبي , خريد تور دبي , تور نوروز دبي , تور تابستان دوبي ميتوانيد با كارشناسان ما در آژانس هواپيمايي هماهنگ نماييد.

ديدني‎هاي دبي قسمت دوم


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۷:۵۳ توسط:ادمين موضوع: