خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

ديدني‎هاي آنتاليا براي كودكان

خريد تور آنتاليا فقط به دليل ساحل و درياهايي كه دارد، مي‎تواند مقصد گردشگري خيلي از خانواده‎ها باشد. ولي اگر به چيزي جز دريا هم توجه داريد، گزينه‎هاي شما براي انتخاب محدود و كم نيستند و كودكان شما نيز به دنبال تور آنتاليا ارزان مي‎توانند لذت لازم را ببرند.

خريد تور آنتاليا و ديدني‎هاي آنتاليا براي كودكان

تروي آكوآ

تور آنتاليا به واسطه‎ي پارك‎هاي آبي كه دارد شهرتي براي خود دست و پا كرده است. يكي از اين پارك‎هاي آبي تروي آكوآ است كه ورود از در اصلي آن به نظر مي‎رسد به شهري مملو از سرسره ها و تفريحات هيجان انگيز آبي وارد مي‎شود. اين شهر داراي كلي امكانات تفريحي و هيجان‎انگيز مختلف آبي است. علاوه بر لذت از سرسرها و تفريحات آبي در اين پارك در آنتاليا مي توانيد همراه با كودكان خود از بهترين بستني‎ها لذت ببريد و در رستوران‎هاي آن نيز خاطره‎انگيزترين غذاي سفر خود را ميل كنيد.

بالن پارك

بالن پارك

بالن پارك محلي است كه تاريخ افتتاح آن در سال ۲۰۰۹ است. اين مكان داراي سه طبقه بود انواع بازي‎ها و سرگرمي‎ها را براي خانواده‎ها و كودكان آن‎ها در خود تور آنتاليا جا داده است. اين مركز علاوه بر داشتن ديسكوي مخصوص كودكان كه موسيقي‎هاي جالب گوناگوني را خاص كودكان پخش مي‎كند، انواع تونل هيجان، سرسره هاي بادي غول پيكر، كافه تريا، استخر توپ، اسباب بازي‎هاي مختلف و دكه‎هاي گوناگون غذايي و نوشيدني را در اختيار دارد. اين پارك بازي‎هايي براي كودكان بين ۱ تا ۱۰ سال را فراهم كرده و از خدمات آن مي‎توان به خدمات نگهداري از كودكان نيز اشاره كرد تا خانواده‎ها بتوانند بعد از آن به انجام كارهايي هم‎چون خريد و غيره بپردازند.

دلفين آكوآ لند

دلفين آكوآ لند

آكوالند شايد مهم‎ترين پارك آبي تركيه و بزرگترين پارك آبي خاورميانه باشد كه در ساحل كنيالتي واقع شده است. در اين محل انواع سرسره‎هاي آبي و استخر موج به چشم مي‎خورد و هم‎چنين مركز “دلفين‎لند” آن داراي كلي موجود مهربان است كه براي‎تان شيرين ‎كاري مي‎كنند. هميشه پارك‌هاي آبي در خريد تور آنتاليا چه براي كودكان چه افراد بالغ، يك گزينه خوب براي تفريح در سفر به شمار مي‎رفته‎اند.

البته بايد اشاره داشت اين پارك آبي كمي شلوغ است ولي بازديد از آن ارزش خاص خود را دارد. روبروي اين پارك بزرگترين تونل آكواريوم دنيا قرار گرفته است كه در خود مجموعه‎اي از هيجان، سرگرمي و آموزش را جا داده است و شما مي‎توانيد هم از انواع گونه‎هاي آبزي و ماهي لذت ببريد و هم با دنياي زير آب بيشتر آشنا شويد. اين مجموعه داراي بخشي به اسم دنياي برف نيز است كه نبايد از دست بدهيد چون مي‎توانيد آن‎جا برف بازي و گلوله‎ي برف به هم پرت كنيد.

جيپ سافاري

جيپ سافاري

تفريح ديگري كه در آنتاليا مي‎توان اشاره داشت تور جيب سافاري آنتاليا است. تور تفريحي كه به سادگي نمي‎توان از آن گذشت. اين تور مفرح با صرف ناهار در يك رستوران بومي به همراه ۱۲۰ كيلومتر طي كرده با جيپ در جاده‎ي كوهستاني همراه خواهد داشت و در آن شما چشم‎اندازي فوق‎العاده زيبا به كوه‎هاي توروس خواهيد داشت. هزينه‎هاي پرداخت براي تور جيپ سافاري آنتاليا شامل ترانسفر رفت و برگشت به هتل، ناهار (به همراه نوشيدني) و راهنماي تور مي‎شود. يقينا افراد زيادي از اين تور لذت مي‎برند.

اين تور ارزان آنتاليا در اطراف كوه زيباي تورس (Taurus) خواهد بود كه حول آن‎ مملو از جنگل و آبشار و دهكده‎هاي قديمي است. در اين تور دوربين عكاسي خود را فراموش نكنيد و لحظاتي به دور از غوغاي شهر از مناظر بكر و زيباي آنتاليا لذت ببريد. كودكان عاشق هيجان و اتفاقات غيرقابل منتظر هستند.

پارك دلفين سيناليا

پارك دلفين سيناليا

پارك دلفين سيناليا يكي از ديدني‎هاي ديگر تور آنتاليا است كه تجربه‎ي آن مي‎تواند براي هر كودكي هيجان‎انگيز باشد چون در آن‎جا اين موجودات شگفت‎انگيز را از نزديك خواهند ديد، لمس خواهند كرد و با آن‎ها حتي مي‎توانند شنا كنند. علاوه بر دلفين‎ها، فوك‎هاي دريايي و شيرماهي آمريكاي جنوبي نيز ديده مي‎شوند تا به خوبي زندگي هيجان‎انگيز آن‎ها را درك كنيد. اين پارك تنها مكاني در مديترانه به شمار مي‎رود كه در آن انسان‎ها و دلفين‎ها به اين نزديكي در مجاورت هم قرار داده مي‎شوند.

باغ وحش آنتاليا

باغ وحش آنتاليا

ديدن باغ‎وحش مي‎تواند براي هر رده‎ي سني لذت‎بخش باشد و يقينا كودكان از اين تفريح ارزان‎قيمت استقبال خواهند كرد. در اين محيط انواع گونه‎هاي حيواني در قفس‎هاي بزرگ ديده مي‎شوند و به خوبي تحت نگهداري قرار دارند و علاوه بر اين، يك فضاي بزرگ و مناسب براي پيكنيك و بازي كودكان به چشم مي‎خورد.

پارك ياووز اوزكان

پارك ياووز اوزكان

آنتاليا به واسطه‎ي داشتن پارك‎هاي زيبا معروف است كه در بخش مركزي اين شهر قرار گرفته‎اند و محبوب‎ترين آن‎ها پارك ياووز اوزكان است. اين پارك در تور آنتاليا داراي محوطه‎ي بزرگ و بسيار سرسبزي است كه در آن درختان و پوشش‎هاي گياهي زيادي به همراه چندين حوضچه‎ي آب، فواره‎هاي رنگي با نورافشاني در شب ديده مي‎شود.

پارك آتاتورك

پارك آتاتورك

همان‎طور كه از نام اين پارك مشخص است به افتخار بنيانگذاري تركيه‎ي نوين يعني كمال آتاتورك ناميده شده است و يكي از موارد حتمي است كه بايد در سفر به آنتاليا آن را ديد. شما مي‎توانيد با كودكان خود زير سايه‎هاي بزرگ درختان اين پارك پيكنيكي برگزار كنيد و اقيانوس را مشاهده كنيد. اين پارك داراي مسيرهاي پياده‎روي سرسبز و بي‎نظيري است و در آن كافه‎هايي به چشم مي‎خورند كه چاي تركي سرو مي‎كنند.

پارك‎هاي مرمِلي، كُنيالتي وودز، رِسِپ بيلگين

مرمِلي، كُنيالتي وودز، رِسِپ بيلگين

از ديگر پارك‎هاي آنتاليا مي‎توان به پارك مرمِليپاركي اشاره داشت كه در جنوب شرقي منطقه كاله‌ايچي قرار گرفته و با داشتن چشم‎اندازي شگفت‎انگيز يكي از بهترين مكان‎هاي براي ارامش و لذت بردن از منظره‎هاي اطرف است.

پارك ديگر كُنيالتي وودزپارك است، يك پارك زيبا كه در پشت ساحل كنيالتي ديده مي‎شود و محلي خنك و سايه‎دار براي استراحت در بيرون از شهر است.

رِسِپ بيلگيناين پارك در فاصله‎ي نه چندان دوري از ياووز اوزكان، در مركز شهر ديده مي‎شود و به دليل داشتن طرح‎هاي معماري زيباي خود ارزش تماشا دارد.

توريست هاي تور آنتاليا در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور ارزان آنتاليا و تور ارزان دبي داريد و يا با نحوه خريد اينترنتي تور آنتاليا مشكلي داريد و حتي در مورد رزروز تور آنتاليا براي تاريخ خاصي نياز به مشاوره داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

ديدني‎هاي آنتاليا براي كودكان


برچسب: تور آنتاليا، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور آنتاليا، تور ارزان آنتاليا، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر آنتاليا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۲:۴۵ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :