خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

معرفي هتل al maha hotel

شايد شما هم نظير خيلي از افراد اطلاع داشته باشيد كه يكي از تفريحات هيجان‎انگيز به دنبال تهيه تور دبي و سفر به اين شهر استفاده از تورهاي گردشگري كويرگردي است كه با داشتن برنامه‎هاي هيجان‎انگيز و به وجود آوردن تنوع در نوع استفاده از جاذبه‎هاي توريستي همواره در ذهن گردشگران خريد تور دبي بر جا خواهند ماند.

بنابراين شما مي‎توانيد هتل‎هاي كويري دبي را مورد گزينش قرار دهيد. يكي از اين هتل ها به اسم آل ماها (al maha hotel) در منطقه كويري دبي به شكل لوكس و با كيفيت به تمامي گردشگران خريد تور دبي خدمات‎رساني مي‎كند. از جهت كيفيت اين هتل در دسته‎ي ۵ ستاره قرار مي‎گيرد. فاصله‎ي اين هتل دبي ۴۵ كيلومتر است و اكثر افرادي كه آن را رزرو مي كنند اشخاص هستند كه به دنبال اقامت در كوير و استفاده از آن مي‎باشند.

استانداردهاي لازم براي اين هتل به شكل كلي و بي‎نقصي در نظر گرفته شده به نحوي كه گردشگران از خدمات‎رساني و اقامت در آن رضايت خاطر داشته‎اند. اين هتل باشكوه حتي مي‎تواند ميزبان جلسات و نشست‎هاي كاري شما باشد. اتاق هاي مجهزي به منظور ميزباني از جلسات در اين هتل طراحي شده است كه بايستي از قبل نسبت به رزرو آن‎ها اقدام كرد. از خدمات ديگر هتل مي‎توان لباس شويي و خشك شويي را نام برد كه تمامي افرادي كه به گردش در كوير مي‎پردازند به آن نياز دارند.

معرفي هتل al maha hotel

رستوران‎هاي اين هتل در تور دبي باشكوه انواع گوناگون غذاها و منوها را در اختيار مهمانان خود مي‎گذارد تا طعم غذاهاي محلي و بين المللي را بچشند. لابي هتل نيز محلي بي‎همتا براي استراحت‎هاي موقتي شما است. اين هتل هم‎چنين امكان سرو غذا را در اتاق براي ساكنين خود فراهم كرده است.

سوئيت هايي نيز در هتل در دبي با دكوراسيوني عالي به چشم مي‎خورد و افرادي كه به شنا علاقه دارند مي‎توانند از استخرهاي بي‎نظير هتل خريد تور دبي استفاده كنند. از اتاق‎ها شما منظره‎ي اطراف را به شكل سراسرنما مي‎توانيد ببينيد و لذت ببريد. در اتاق‎ها حمام بزرگي با امكانات عالي به همراه امكانات امنيتي نظير گاوصندوق به همراه سيستم تصويري، صوتي، چاي ساز ديده مي‎شود.

از ساير خدمات رفاهي و تفريح هتل آل ماها در دبي مي‎توان به مواردي نظير تورهاي بيابانگردي، اسب سواري، كوه پيمايي به همراه شتر، تور سافاري اشاره داشت. هم‎‎چنين داخل خود هتل خدمات ريلكسيشن، سونا، اتاق بخار، آب داغ و وان نيز در اختيار مهمانان گذاشته مي‎شود.خريد تور دبي ميتواند يكي از خاطره انگيز ترين و پرهيجان ترين سفر هاي شما باشد.

اين هتل داراي ۴۲ سوئيت است.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل al maha hotel


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۰:۵۸ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :