خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers

براي رزرو هتل در دبي معروف و البته با كيفيت در تور دبي، مي توانيد ابتدا در مورد هتل بونينگتون جميرا ليك تاور تحقيق كنيد. اين هتل ۵ ستاره بوده و امكانات آن واقعا كم نظير است.

هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers يا بونينگتون جميرا ليك تاور يكي از هتل‎هاي ۵ ستاره دبي به شمار مي‎رود كه امكانات بي‎نظيري دارد. اين هتل در خريد تور دبي در مركز جميرا قرار گرفته است و با واقع شدن در خيابان معروف شيخ زياد سبب شده است كه گردشگران زيادي به منظور سكونت آن را مورد اولويت خود قرار دهند. فاصله‎ي اين هتل تا دبي مارينا زياد نيست و اين مكان درست در روبروي اين هتل واقع شده است. فاصله‎ي هتل بونينگتون جميرا ليك تاور با فرودگاه ۴۰ كيلومتر است.

معرفي هتل در دبي

توريست هاي خريد تور دبي اين هتل مي‎توانن در طبقه‎ي يازدهم از برنامه‎هاي رفاهي و سرگرمي اين هتل بهره ببرند. در اين طبقه يك استخر عالي در مجاورت باشگاه ورزشي ديده مي‎شود. اين هتل داراي ۲۰۸ اتاق و سوئيت است كه تمامي آن‎ها در سال ۲۰۰۹ مورد مرمت واقع شده‎اند. هر زمان كه به اين هتل مراجعه كنيد فورا به دنبال انجام كارهاي مقدماتي به سمت اتاق خود هدايت مي‎شود.

از امكانات اين هتل مي‎توان به يك صرافي قديمي اشاره كرد كه سال‎ها است به گردشگران تور دبي خدمات رساني مي‎كند. افرادي كه گروهي سفر مي‎كنند در كافه و رستوران اين هتل مي‎توانند ساعاتي را به دور از هياهو باشند.

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers

از خدمات هتل در دبي مي‎توان به ارائه‎ي اينترنت بي‎سيم پر سرعت اشاره كرد و يك محوطه‎ي پاركينگ رايگان نيز در اختيار افرادي قرار مي‎گيرد كه با ماشين سفر مي‎كنند. دو سالن آرايش زنانه و مردانه نيز در هتل ديده مي‎شود كه پيشنهاد مي‎شود حتما يكبار خريد تور دبي و سفر به دبي را امتحان كنيد.

اتاق‎هاي هتل بونينگتون جميرا ليك تاور حمام‎هاي اختصاصي دارند. از بين امكانات مخصوص هر اتاق مي‎‎توان حمام و دوش اختصاصي، سشوار، تخت خواب هاي كينگ سايز، تلفن با خط مستقيم، تلويزيون كابلي و ماهواره اي، اينترنت و صندوق امانات به همراه موارد ديگر را نام برد. اتاق‎هاي ديگري نيز در اين هتل در تور دبي ديده مي‎شوند كه نقش سوئيت را دارند و علاوه بر امكانات مطرح شده داراي ميني‎بار، چاي‎/قهوه‎ساز، اتو به همراه ميز آن و وسايل تهويه‎ي مطبوع هستند.

ساير خدمات رفاهي و تفريحي در تور دبي هتل شامل استخر، جكوزي، اتاق بخار، سونا مي‎شود و اين هتل داراي يك رستوران بزرگ است كه انواع غذاهاي عربي و بين‎المللي در آن سرو مي‎شود.

كودكان نيز مي‎توانند از باشگاه كودكان و بازي‎هاي آن بهره ببرند و براي خريد گردشگران از مركز تجاري هتل مي‎توانند استفاده كنند و زوج‎هايي كه قصد ازدواج نيز دارند با پكيج استثنائي هتل كه شامل لباس عروس نيز است روبرو مي‎شوند و براي برقراري همايش‎ها و جشن‎ها نيز سالن‎هاي مخصوصي در نظر گرفته شده است.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي پاييز ۹۵ داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۰:۰۴ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :