خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

مراكز خريد آنتاليا

بدون شك تور آنتاليا يكي از مقاصد گردشگري است كه بيشتر آن را با ساحل‎هايش مي‎شناسند ولي اين خريد در آنتاليا نيز تجربه‌اي جالب و ماندگار است. در اين شهر امكان پيدا كردن كلي چيزهاي رنگارنگ محلي از گليم، منسوجات، ظروف سفالي و كنده‌كاري‌هاي چوبي گرفته تا سرقليان‌هاي تزئيني، فرش، سجاده، طلا و ظروف مسي، كالاهاي چرمي و هرگز نمي‎توان به مرباهاي محلي و ژله‎هايي كه از انواع گوناگون ميوه‎ها و سبزيجات درست مي‎شوند، ياد نكرد. در اين شهر توريستي طلا و نقره و كالاهاي چرمي را با هزينه‎اي به مراتب كمتر به نسبت ساير جاها به فروش رسانده مي‎شود. دكه هاي كنار خياباني و بازار‌ها اغلب اوقات تا پاسي از شب براي فروش كالاهايشان باز هستند. برندهاي مختلف بين‎المللي همگي در آنتاليا شعبه دارند و ما در اين پست نگاهي به مراكز خريد بسيار معروف تور آنتاليا مي‎اندازيم تا تجربه‎ي خريد كامل‎تري داشته باشيد.

ميگروس

ميگروس

ميگروس يك فروشگاه‌ زنجيره‌اي سوئيسي به شمار مي‎رود كه در شهر آنتاليا نيز شعبه‎اي دارد و يكي از بهترين مراكز خريد تركيه محسوب مي‎شود. در حدود ۱۰۰ فروشگاه در ساختماني سه طبقه هر كالايي را مي‎فروشند از برندهاي بين‌المللي پوشاك گرفته تا كالاهاي كامپيوتري، عطر، ادكلن و حتي محصولات سوپرماركتي. ميگروس داراي يك سينماي چند بعدي، هايپرماركت، رستوران و پاركينگ بزرگ است.خريد تور آنتاليا براي آنان كه عاشق خريد هستند ميتواند تجربه اي بي نظير باشد!

ديپو

ديپو

ديپو را بايد بهشت عاشقان خريد تصور كنيد، بزرگترين فروشگاه آتلت در منطقه‎ي مديترانه حدود ۹۰ برند بومي تركيه و بين‎المللي را در تمامي روزهاي سال در خود جا داده كه كالاهاي خود را با تخفيف‎هاي خوبي ارائه مي‎دهند. اين مركز خريد روبروي فرودگاه واقع شده و به جز فروشگاه‎هاي متنوعي كه دارد، در خود ۱۵ كافه و رستوران، ۵ سالن سينما، پيست اسكي روي يخ، زمين بازي بچه‌ها و كلي فضاي دوست‌داشتني براي نشستن و استراحت جا داده است.

تانساس

تانساس

تانساس را مي‎توان يكي از بزرگترين فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تركيه دانست كه در آنتاليا نيز چندين شعبه دارد. طبقه‎ي اول اين فروشگاه به فروش انواع گوناگون غذاهاي باكيفيت محلي و بين‌المللي مشغول هستند و حتي غرفه گوشت و ماهي، ميوه و سبزيجات تازه و نانوايي نيز دارند. در طبقه‎ي دوم مي‎توانيد لوازم منزل، پوشاك، كيف و كفش، لوازم برقي و لوازم آرايشي برندهاي معروف جهاني و داخلي تركيه را مشاهده كنيد. اين مركز خريد به منظور حمل و نقل داراي پله برقي‌هاي بزرگ و عريضي است و خانواده‎‎‎هايي كه داراي كودك هستند مي‎توانند از ماشين‎هاي مخصوص خريد استفاده كنند.

تراسيتي

تراسيتي

بزرگترين فروشگاه آنتاليا كه با خريد تور آنتاليا از آن بازديد ميكنيد كه در منطقه‎ي لاراي اين شهر واقع شده و تاريخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ بر مي‎گردد و تمامي برندهاي جهاني محبوب در ساختمان ۴ طبقه‎ي آن به چشم مي‎خورند. اين مركز با داشتن يك معماري بي‎نظير و مدرن علاوه بر داشتن كلي فروشگاه و بوتيك، داراي سالن سينما، زمين بازي بچه‌ها و كافه و رستوران نيز است. قيمت كالاهاي اين مركز خريد را مي‎توان نسبتا مناسب دانست

اوزديلك

اوزديلك

يكي از محبوب‎ترين و پر طرفدارترين مراكز خريد آنتاليا مختص به اوزديلك است كه همواره پر از مشتري است و معمولا افراد محلي در اين محل به خريد مي‎پردازند. برندهايي همانند با رودي،كولينز ،ليوايز، مانگو و كلي عنوان آشناي ديگر در اين محل فروشگاه دارند. اين مركز خريد علاوه بر داشتن تعداد زيادي فروشگاه، كافه و رستوران، سالن مخصوص كودكان و استار پارك (پارك كودكان) نيز دارد. اوزديلك را مي‎توان يكي از مراكز خريد محبوب كودكان دانست.

مارك آنتاليا

مارك آنتاليا

مارك آنتاليا يكي از مراكز خريد مهم ديگر آنتاليا است كه با ميگروس فاصله‎ي چنداني ندارد، اين بازار مدرن و جديد مملو از نام‎هاي بزرگ و برندهاي محلي پوشاك تركيه است و يكي از منحصر به فردترين مراكز خريد اين شهر محسوب مي‎شود. شما در اين محل مي‎توانيد وسايل گوناگون و با كيفيتي را به قيمت ارزان پيدا كنيد. در تمامي فروشگاه‎‎هاي لباس خدمات خياطي رايگان نيز ارائه مي‎شود و البته بايد قيد كردن مهيا كردن لباس يك ساعت به طول مي‎انجامد.

اين مركز خريد با بازار قديمي مركز شهر آنتاليا فاصله‎ي جهاني ندارد، با يك پياده‎روي اندك مي‎شود به آن محل رسيد. در مارك‎ آنتاليا مغازه هاي متنوعي براي خريد در طبقات آن به چشم مي‎خورند و پس از خريد مي‎توانيد در كافه ها و رستوران هاي آن به استراحتي داشته باشيد. طبقات اين مركز خريد بر اساس برنامه‎ريزي قرار گرفته‎اند تا جستجو براي كالاهاي انتخابي شما به آساني صورت گيرد، به هنگام شب يك فواره و چراخ هاي زيبايي در محيط بيروني و داخلي اين مركز روشن مي‎شود و بايد گفت تعدادي از برندهاي مشهور اولين فروشگاه خود را در تور آنتاليا در مارك آنتاليا داشته‎اند.

افتتاح اين مركز به سال ۲۰۱۳ بر مي‎گردد و مساحتي برابر با ۵۱۰۰۰ مترمربع دارد، موقعيت آن در ابتداي منطقه‎ي كتيالتي است و بنابراين با يكي از جديدترين مراكز خريد آنتاليا روبرو هستيد. تعداد فروشگاه‎هاي اين مركز ۱۵۵ عدد و در طبقه‎هاي بالايي آن رستوران‎هايي نيز ديده مي‎شوند. پاركينگ بزرگ آن گنجايش ۳۰۰۰ اتومبيل را دارد.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور آنتاليا و تور ارزان آنتاليا داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

مراكز خريد آنتاليا


برچسب: تور آنتاليا، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور آنتاليا، تور ارزان آنتاليا، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر آنتاليا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۶:۱۸ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :