خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

نكاتي در رابطه با رفت‌وآمد در استانبول

توريست هاي عزيز جهت دريافت اطلاعات مربوط به خريد تور استانبول ميتوانيد با كارشناسان بخش خريد تور ارزان استانبول تماس بگيريد.

خيلي از افراد به دنبال سفر به استانبول به دنبال راه‎هاي مختلف براي تردد در اين شهر تاريخي مي‎گردند. ما براي شما راه‎هاي مختلف رفت و آمد در اين شهر را آماده كرده‎ايم. پس با ما همراه باشيد.

در اين شهر بهترين راه براي تردد و رفت و آمد با پاي پياده است تا قدم به قدم به نحوي شهر را مشاهده و به خاطر بسپاريد.

به منظور استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي به ژتون احتياج دارد. قيمت اين ژتون‎ها سه لير است كه در باجه‎هاي بليت‎فروشي ايستگاه‎هاي اتوبوس، تراموا و مترو امكان تهيه‎ي آن‎ها وجود دارد. هر دفعه كه وارد ايستگاهي مي‎شويد بايستي نسبت به تهيه‎ي يكي از اين ژتون‎ها اقدام كنيد. شما مي‎توانيد به منظور صرفه‎جويي در هزينه‎هاي خود از كارت الكترونيكي كوچكي به اسم آكبيل استفاده كنيد كه در تمامي وسايل حمل و نقل عمومي امكان استفاده از آن وجود دارد و به ميزان دلخواه نيز مي‎توانيد آن را شارژ كنيد. قيمت آن از ژتون هم كمتر است و هم امكان استفاده از آن براي چند نفر وجود دارد.

نكاتي در رابطه با رفت‌وآمد در استانبول

تراموا در استانبول

بيشتر در قسمت آسيايي اين شهر از اتوبوس استفاده مي‎شود و در محله‎هاي پر رفت و آمد گردشگري تردد آن‎ها به چشم نمي‎خورد، سيستم مسيرهاي آن‎ها نيز پيچيده و گيج‎كننده است، در نتيجه به خيلي از افراد توصيه مي‎شود به دنبال سفر به خريد تور استانبول از مترو تراموا استفاده كنند.

خط جنوبي مترو يعني M۱ از فرودگاه آتاتورك تا آكساراي وسع دارد، آكساراي داراي ايستگاه تراموا است و شما مي‎توانيد به راحتي سري به مناطق تفريحي گردشگري و بافت قديمي شهر بزنيد.

اتوبوس‌ها بيشتر در بخش آسيايي شهر استفاده مي‌شوند و در محله‌هاي توريستي و پر‌رفت‌و‌آمد تردد ندارند؛ سيستم مسير‌هاي آن‌ها هم پيچيده و گيج‌كننده است؛ بنابراين توصيه‌ ما استفاده از مترو و تراموا‌ست. خط شمالي تور ارزان استانبول مسير كوتاهي را به خود اختصاص مي‎دهد و بين شيشانه و حاجي‌عثمان واقع شده كه به منظور بازديد از ميدان تقسيم و خيابان استقلال استفاده از آن مفيد است. خود تراموا نيز وسيله‎ي خوبي براي تجربه‎اي هيجان‎انگيز به دنبال گشتن در شهر است، شما مي‎توانيد در ايستگاه متروي زيتون بورنو سوار ترامواي T۱ شويد كه مقصد نهايي آن تا كاباتاش است، سپس از آن‎جا در ايستگاهي به اسم فينديك‌زاده پياده شويد كه محل برگزاري جمعه‎بازار استانوبل است. مركز خريدي به اسم لاله‎لي داراي ايستگاهي به همين اسم است و اين قضيه در مورد مركز خريد آكساراي نيز صدق پيدا مي‎كند. از ايستگاه بيازيت مي‌توانيد پياده تا گرند‌بازار برويد و ايستگاه سلطان احمد هم در نزديكي مسجد آبي، اياصوفيه و آب‌انبار بازيليكا قرار دارد. در آخر هم كه مي‎توانيد در كاباتاش پياده شويد كه نزديك به اسكله قرار دارد و با استفاده از قطار زيرزميني (فانيكولار) به ميدان تقسيم مي‎رود. فاصله‎ي بين ايستگاه‎هاي ترموا را مي‎توان در حدود ۳-۴ دقيقه با پاي پياده طي كرد.

كشتي‌ها و قايق‎هاي استانبول

افرادي كه مايل هستند از بخش اروپايي استانبول به قسمت آسيايي آن بروند بايستي از قايق‎ها و كشتي‎ها استفاده كنند كه هزينه‎ي آن يك ژتون سه ليري و طي مسافتي بيست دقيقه‎اي است. اين قايق‌ها از اسكله‌ كاباتاش در بخش اروپايي و اسكله‌هاي «كاديكوي»، «بوستانچي»، «مالتپه» و «كارتال» در بخش آسيايي حركت مي‌كنند و مسافران را به جزاير پرنس مي‌برند كه معروف‌ترين و بزرگترين آن‌ها، بيوك‌آداست كه آخرين ايستگاه كشتي است.

نكاتي در رابطه با رفت‌وآمد در استانبول


برچسب: تور استانبول، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور استانبول، تور ارزان استانبول، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۷:۲۷ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :