خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

مراكز خريد شهر استانبول

توريست هاي عزيز جهت دريافت اطلاعات مربوط به خريد تور استانبول ميتوانيد با كارشناسان بخش خريد تور ارزان استانبول تماس بگيريد.

كسي نيست كه اسم خريد تور استانبول را شنيده باشد و به ياد خريد و برندهاي معروف نيافتاده باشد، در نتيجه بايد انتظار داشت اين شهر همواره در پر‌طرفدار‌ترين مقاصد خريد دنيا قرار مي‎گيرد. از يك سمت بازارهاي سنتي و معمولا تاريخي پر از كالاهاي رنگارنگ ديده مي‎شود كه تماشاي آن‎ها خود ساعت‎ها شما را مشغول مي‎كند، از فرش‎ها و قالي‎هاي ترك گرفته كه يكي از با اهميت‎ترين سوغاتي‎هاي خريد تور ارزان استانبول به شمار مي‎روند تا زيور‌آلات، ظروف مسي و برنجي، قوري و قهوه‌جوش و قليان و بدون شك شيريني‎هاي باقلواي وسوسه‎انگيز تركي. از سوي ديگر مراكز خريد مدرن استانبول با عظمت و شيكي خود بهشتي براي عاشقان مد و لباس به شمار مي‎روند، خيابان استقلال اين شهر را مي‎توان نظير شانزليزه‎ي فرانسه دانست كه مملو از بوتيك‌هاي شيك با پوشاك اروپايي و ترك است و در مجاورت آن كلي مراكز خريد بزرگ ديگر نظير جواهير، فروم و كانيون كه كانوني براي برندهاي محبوب و مشهور هستند، قرار گرفته است. مراكز خريدي كه در فصل‎هاي حراج استانبول داراي تخفيف‎هاي قيمتي خوبي هستند. خيلي از افراد به دنبال تصميم براي سفر به اين شهر با اين سوال روبرو مي‎شوند  كه براي خريد كردن در استانبول چقدر پول لازم است؟ بايد اطلاع داشته باشيد تجربه‎ي خريد در اين شهر هم مي‎تواند بسيار گرانقيمت و هم ارزان و معقول باشد، همه چيز به ميزان خريد شما و مركز خريد انتخاب شده، بستگي دارد. در برخي از مراكز خريد اين شهر مي‎توانيد با برندهاي ارزان‌تر نظير اچ‌اندام برخورد كنيد يا با قيمتي مناسب توليدات خود تركيه را خريداري كنيد. در مقابل امكان خريد كالاهاي لوكس و برندهاي گران نيز وجود دارد. نام استانوبل همواره با وسوسه‎ي خريد همراه است بنابراين مواظب هزينه‎هاي خود باشيد!

با ما با معرفي مراكز خريد شهر استانبول همراه باشيد.

مراكز خريد شهر استانبول

جواهير

يكي از بازار هاي تور استانبول ارزان جواهير است. نام جواهر معادل بزرگترين مركز خريد اروپا و ششمين مركز خريد بزرگ دنيا است كه در خود بيش از صد برند جهاني محبوب، از لباس و جواهرآلات گرفته تا اسباب‌بازي و رستوران را جا داده است و همگي براي خود شعبه دارند. اين مركز خريد در وسط شهر با داشتن شش طبقه قرار گرفته و دسترسي به آسان است ولي معماري آن كمي پيچيده و گيج‎كننده است، بهتر است پيش از رفتن به اين محل، نگاهي به نقشه‌ طبقات و مغازه‌هاي اين مركز خريد در وب‎سايتشان داشته باشيد. برندهايي محبوبي نظير بنتون، آديداس، اسپريت، كانورس، دبنهامز، ليوايز، زارا، مانگو و ماسيمو‌دوتي همگي در جواهير داراي شعبه هستند. البته بايد اشاره داشت برندهايي همانند با ديور، بربري و دي‌اند‌جي در اين محل به چشم نمي‎خورد. ساعات كاري اين مركز خريد از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است

كانيون

مركز خريدي گران‎قيمت ولي بي‎همتا در خريد تور استانبول ، مملو از بوتيك‌هاي لوكس و گران‌قيمت كه همانند با آن‎ها در هيچ مركز خريد ديگري پيدا نمي‎شوند. برندهايي نظير بانانا‌ريپابليك، تامي هيلفيگر و آن‌تيلور فقط در اين محل شعبه دارد و البته عاشقان غذا مي‎توانند رستوران‎هاي لوكسي اين‎جا پيدا كنند كه رقيبي برايشان در شهر ديده نمي‎شود. معماري به خصوص و بي‎نظير اين مركز خريد يك ساختمان چهار طبقه را شكل داده كه موفق به كسب جايزه‎ي مهمي در رشته‎ي معماري نيز شده و به شهرت آن افزوده است. كانيون، در ميان خود داراي سينمايي كروي شكل است كه بر روي پرده‎ي آن فيلم‎هاي مهم روز به نمايش گذاشته مي‎شود. فصل حراج خريد فرصت خوبي براي بازديد از اين مركز استانبول است و شما مي‎توانيد در اين بازه‎ي زماني لباس‌هاي مارك‌دار انتخابي خود را به قيمت‎هاي بسيار كمتري خريداري كنيد.

فروم استانبول

افرادي كه به دنبال خريد‎هاي مقرون به صرفه از نظر اقتصادي هستند فروم را بهشت خود مي‎دانند كه همواره چند تا از برندهايش با تخفيف روبرو شده‎اند و كافي است سري به قسمت Promotions وب‎سايت آن‎ها بزنيد تا حراج‎ها و پيشنهادات ديگر برندهاي گوناگون كه دائم در حال تغيير است را مشاهده كنيد. برندهاي متوسطي نظير اچ‎اندام و ماوي در اين محل ديده مي‎شود. بايد اشاره داشت يك نمايندگي بزرگ آي‎كيا نيز در مجاورت اين مركز خريد است كه مركز سرگرمي بي‎مانند براي كودكان است و مواردي نظير ژوراسيك پارك و يك آكواريوم بزرگ با كلي جانوران آبزي ديدني را خود جا داده است تا فروم محلي محبوب براي خريد در بين خانواده‎هايي باشد كه با كودك خود به سفر مي‎آيند. اين مركز خريد از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

اوليويوم

اوليويوم را مي‎توان به يك حراجي بزرگ در استانبول تشبيه كرد، كالاهايي كه اندك اندك دارند از دنياي مد بيرون مي‎آيند با قيمتي بسيار دوست‎داشتني در اين مركز خريد به فروش مي‌رسند. در اين محل شما مي‎توانيد با تخفيف‎هايي عالي پوشاك فصل‎گذشته‎ي بهترين برندهاي جهاني را خريداري كنيد. بدون شك اوليويوم يك مركز خريد مدرن و وسيع است كه داراي ۱۱۸مغازه، ۶ سالن سينما، يك سالن تئاتر، يك سالن بولينگ بزرگ و چندين رستوران و كافه‌‌ خوب است و در محله‎ي زيتون بورنو واقع شده است.

خيابان استقلال

سخت است فردي به استانبول سر بزند و خيابان استقلال را نبيند، انگاري به پاريس سفر كنيد و شانزليزه در ليست جاهاي ديدني شما نباشد. استقلال، عنوان معروف‌ترين خيابان شهر را با داشتن طول ۳ كيلومتر به خود اختصاص داده است كه شروع آن از ميدان هميشه شلوغ تقسيم است و در دو طرف آن انواع كافه‎ها، رستوران، بوتيك‌هاي خوش‌آب‌و‌رنگ و البته معروف‎ترين مراكز خريد استانبول به چشم مي‎خورد. در انتهاي اين خيابان دوست داشتني مغازه‎هايي كه ساز‌هاي قديمي مي‌فروشند، نقاشاني كه آثار خود را به حراج گذاشته‎اند و لباس‌هاي دست‌دوز رنگارنگ ديده مي‎شوند. مي‎توان خود اين خيابان استقلال را يكي از ديدني‎هاي استانبول دانست و علت آن را مي‎توان در اين دانست كه آخر هفته‎ها در حدود سه ميليون نفر روزانه از اين محل بازديد مي‎كنند.

براي هماهنگي براي خريد تور استانبول , تور ارزان شهريور استانبول , خريد تور مهر ۹۵ استانبول , تور استانبول تابستان , تور استانبول ارزان ميتوانيد با كارشناسان ما در آژانس هواپيمايي هماهنگ نماييد.

مراكز خريد شهر استانبول


برچسب: تور استانبول، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور استانبول، تور ارزان استانبول، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۸:۳۵ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :