خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

ديدني‎هاي دبي قسمت دوم

براي خريد تور دبي و هم چنين دريافت اطلاعات تكميلي براي خريد تور ارزان دوبي و همچنين تور دبي تابستان ۹۵ ميتوانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف امارات

مورد بعدي كه در ليست قرار دارد باشگاه گلف در دبي امارات است كه در تاسيس آن به سال ۱۹۸۸ بر مي‎گردد و زمين‎هاي قهرماني بين‎المللي متعدد و زيادي را در خود جا داده است. مهمانان اين باشگاه مي‎توانند هم در روز و هم در شب گلف بازي كنند. به علاوه آن‎ها مي‎توانند تجربه‎ي بازي‎هاي ديگري نظير تنيس ، بدنسازي و اسكواش را نيز در باشگاه گلف امارات داشته باشند. اين باشگاه داراي امكاني همانند با فروشگاه لوازم ورزشي، امكانات غذاخوري، تسهيلات برگزاري مراسم گوناگون در چهار مركز سرپوشيده يا روباز، مدرسه‎ي مدرن گلف و غيره است. كلاس‎هاي گوناگون آموزش اين بازي نيز در اين مركز برگزار مي‎شود كه به وسيله‎ي مجله‎ي جهاني گلف به عنوان يكي از صد دوره‎ي آموزشي برتر گلف در جهان شناخته مي‎شود. تمامي اين‎ها باعث شده است كه باشگاه گلف امارات يكي از مشهورترين ديدني‎هاي شهر تور دبي باشد.

پارك آبي وايلد وادي

پارك آبي وايلد وادي

پارك آبي وايلد وادي يا به عبارتي وادي محشي، پيشرفته‎ترين پارك آبي دنيا به شمار مي‎رود كه از قضا محبوبيت بسيار بالايي در بين ديدني‎هاي دبي دارد و افراد زيادي به دنبال سفر به اين شهر حتما به اين پارك آبي مي‎روند كه بين هتل برج‌العرب و هتل ساحلي جميرا قرار گرفته است. اين پارك آبي سرپوشيده نيست و امكان سرد و گرم كردن آب در فصول مختلف سال، وجود سرسره‎هاي آبي زياد، دو ماشين موج‎سواري مصنوعي و بزرگترين و بلندترين سرسره‎ي آبي جهان در خارج از ايالات‎متحده را دارد كه افراد مختلف را با هر سني به خود جلب مي‎كند. در جلوي ورودي اين پارك، آبشاري به ارتفاع ۱۸ متر به چشم مي‎خورد كه هر ده دقيقه‎ يك‎ بار آب را با فشار زيادي به خارج پرتاب مي‎كند. به علاوه‎ي تمامي اين موارد، مكان خصوصي در خريد تور دوبي براي بچه‎ها با انواع بازي‎هاي آبي، بزرگترين استخر موج‎دار در خاورميانه كه موج‎هايي با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ فرم متفاوت به وجود مي‎آورد، رودخانه‎اي به طور طول ۳۶۰ متر كه با تيوپ‎هاي ويژه‎ي اين مركز مي‎توانيد بر روي آن شناور باشيد و هم‎چنين سرسره‎هاي خانوادگي تمامي قسمتي از امكانات رفاهي پارك آبي وايلد وادي به شمار مي‎روند. محيط پارك و شخصيت‎هاي كارتوني آن از روي كارتون سنباد و شخصيت‎هاي دوست‎داشتني دنياي كارتون‎ها طراحي شده‎ است. بايد اشاره داشت داخل اين پارك چندين رستوران و مغازه‎هاي فروش لوازم يادگاري نيز به چشم مي‎خورد.

پيست اسكي دبي

پيست اسكي دبي

شايد وجود پيست اسكي در شهري كه آب و هواي گرم و خشك دارد عجيب است ولي پيست اسكي خريد تور ارزان دوبي كه يك پيست اسكي سرپوشيده است يكي از جذاب‎ترين و مشهورترين جذبه‎هاي گردشگري اين شهر به شمار مي‎رود كه در مركز خريد امارات واقع شده و سومين پيست اسكي سرپوشيده‎ي بزرگ دنيا محسوب مي‎شود. اين پيست اسكي داراي ديوارهاي شيشه‎اي، مجسمه‎هاي يخي، تپه‎ي سورتمه‎سواري، محوطه‎ي بازي كودكان و يك مسير ۴۰۰ متري مخصوص اسكي شبيه يك سرزمين شگفتي‎هاي برفي است. اگر تجربه‎ي انجام اين بازي را در گذشته نداشته‎ايد، نگران نباشيد چون به صورت مجاني به وسيله‎ي مربي‎هاي ممتاز اسكي، تحت آموزش مجاني قرار مي‎گيرد. ولي شايد يكي از جالب‎ترين خصوصيات اين محل وجود پنگوئن‎هاي برفي است كه واقعا كودكان و حتي بزرگسالان را مي‎تواند حسابي هيجان‎زده كند.

پارك الممزر

پارك الممزر

پارك الممزر يكي ديگر از جاهاي ديدني خريد تور دبي است كه با داشتن منظره‎هاي زيبايي كه به وجود آورده و وسعتي بيشتر از ده‎ها هكتار، به يكي از جواهرهاي پنهان و محبوب‎ترين ديدني‎هاي دبي تبديل شده است. پارك الممزر در امتداد دماغه‎ي كوچكي در دهانه‎ي خور الممز واقع شده و در خليجي با وسعت كم درست در روبروي شارجه به چشم مي‎خورد. ساحل‎هاي شني به رنگ سفيد و محبوب، استخر شنا و محيطي براي درست كردن باربيكيو به همراه فضاهاي عمومي ويژه‎ي كودكان و زمين‎هاي بازي، كلبه‎هاي ييلاقي، دكه‎هاي اغذيه‎فروشي، آمفي تئاتر، زمين چمن براي نشستن و پيك‎نيك و ساحل سرپوشيده از ويژگي‎هاي اين پارك ديدني هستند. اكثريت فضاي پارك را چمن و درخت‎هاي نارگيل و نخل محصور كرده‎اند و محل خوبي براي طي كردن چند ساعت تفريح در كنار خانواده و بازي با بچه‎ها در كنار ساحل و فضاي گسترده‎ي پارك است.

آكواريوم دبي

آكواريوم دبي

در پايان اين ليست به آكواريم خريد تور دبي مي‎رسيم، آكواريومي كه با داشتن طول ۵۱ متر، عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر با مخزني با گنجايش ۱۰ ميليون ليتر، عنوان بزرگترين آكواريوم دنيا را به خود اختصاص داده است. محل قرارگيري آن در طبقه‎ي همكف دبي مال است. وجود هزاران گونه‎ي دريايي، صدها كوسه و سفره‎ماهي در اين آكواريوم سبب شده است كه خيلي از افراد از اين محل ديدن كنند. قسمت بزرگي از آكواريوم دبي را به رايگان مي‎شود از داخل محيط دبي مال مشاهده كرد ولي اگر مايل به لذت بردن بيشتر از اين دنياي آبي هستيد مي‎توانيد وارد تونل آن در عمق ۱۱ متري آن شويد و در حالي كه تمامي اطراف شما را گونه‎هاي مختلف ماهي احاطه كرده است، از بين آكواريوم عبور كنيد. حتي اگر اين هم نمي‎تواند شما را راضي كند مي‎توانيد به كمك غواصان وارد آكواريوم شويد و در كنار كوسه‎هاي آن حركت كنيد تا يكي از بي‎همتاترين خاطرات و تجربيات شما در زندگي شكل گيرد.

 

براي هماهنگي براي خريد تور دوبي , تور ارزان دبي , خريد تور دبي , تور نوروز دبي , تور تابستان دوبي ميتوانيد با كارشناسان ما در آژانس هواپيمايي هماهنگ نماييد.

ديدني‎هاي دبي قسمت دوم


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۷:۵۳ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :