خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

بازارهاي محلي آنتاليا

يكي از جذبه‎هاي گردشگري هر شهري مي‎تواند بازديد از بازارهاي محلي و سنتي آن شهر باشد. تور آنتاليا نيز از آن دست شهرهاي گردشگري است كه تجربه‎ي سفر به آن تنها به مراكز خريد مجلل ختم نمي‎شود چون بازارهاي محلي آنتاليا نيز جزو مكان‎هاي رنگارنگي‌ست كه نبايد از دست داده شوند. با ما با معرفي اين بازارها در سايت خريد تور آنتاليا همراه باشيد.

بازارهاي محلي آنتاليا

بازار آنتاليا

صنايع دستي، زيورآلات، خوراكي‌هاي سنتي تركيه مثل حلوا، باقلوا، چاي سيب، شيره كاج، ادويه و كلي چيزهاي مختلف ديگر در اين محل‎ پيدا مي‎شوند، لباس‌فروشي‌هاي سنتي و كفاشي‌هايي كه چرم دست‌دوز مي‌فروشند نيز قسمت بزرگي از اين بازار را به خود اختصاص داده‎اند. بهترين محل به منظور خريد سوغاتي از تور آنتاليا و تماشاي زندگي مردم محلي آنتاليا همين بازار است.

بازار كاله‌ايچي

از هر كدام از اهالي آنتاليا براي معرفي يك محل براي خريد سوال كنيد، يقينا جواب اكثر آن‎ها كاله‌ايچي خواهد بود. اين بازار در نزديكي ديوار شهر واقع شده و محلي‎ها به آن لقب الماس شهر داده‎اند. كامحريت، گولوك، آتاتورك و ايسيكلار خيابان‎هاي مهم و اصلي خريد در اين اين‎جا به چشم مي‎‎خورند و محل فروش هر چيزي است كه شما تصوير كنيد. وجود عطر غذاها و ادويه‎جات به دنبال سر و صداي اهالي بازار حال و هواي جالبي به اين محل مي‎دهد و ياد انسان با گذشته پيوند مي‎خورد. كاله‎ايچي در تور آنتاليا شامل يك بازار بزرگ، دو حمام، اسكله و ديوارها و دروازه‎هاي بسيار زيبا است كه ديدن آن‎ها هيجاني فراموش نشدني است. به ياد داشته باشيد كه چانه زدن را از ياد نبريد.

بازارهاي محلي آنتاليا

توربان كاله‌ايچي

توربان را بايد پرطرفدارترين تفريحگاه‌هاي خريد تور آنتاليا دانست كه بافت قديمي و تازه‎ي شهر را با پوششي از درخت‎ها و درختچه‌ها و گل و گياه در بر گرفته است و منظره‎اي بي‎نظير به وجود آورده كه پاتوق بسياري از افراد محلي به شمار مي‎رود. در اين محل كلي فروشگاه‎هاي فروش تجهيزات دريايي، فروشگاه‎هاي فروش سوغاتي، صنايع‎دستي و كالاهاي مختلف ديگر ديده مي‎شود.

بازار غذاي سرپوشيده آنتاليا

همان‎طور كه اسم اين بازار نيز هيجان خاصي به همراه دارد، بايد گفت ديدن آن نيز لذت‎بخش است. اين بازار بي‎نظير در حدود ۷۶۰ مغازه را در خود جا داده است كه تماشاي تمامي آن‎ها چندين روز زمان مي‎برد. اين محل در تور آنتاليا به صورت شبانه‎روزي و در طول كل هفته باز است و هر نوع ماده‎ي غذايي، ميوه و سبزيجاتي كه فكرش را بكنيد در آن ديده مي‎شود. خوراكي‎ها همه تازه هستند و قيمت مناسبي دارند. اين بازار داراي دفتر پليس، پست و تاكسي‎سرويس نيز است.

 

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور آنتاليا و تور ارزان آنتاليا داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

بازارهاي محلي آنتاليا


برچسب: تور آنتاليا، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور آنتاليا، تور ارزان آنتاليا، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر آنتاليا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۱۰:۳۱ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :