خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ .

خريد تور لحظه آخري راتا بلاگ

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai

تعداد زيادي از هتل ها و مكان هاي مناسب براي گردشگران تور دبي در اطراف خيابان شيخ زايد دبي ديده مي‎شوند. از بين آن‎ها مي توان به هتل ۴ ستاره و مشهوري به اسم نووتل ورلد تريد سنتر (Novotel World Trade Centre) اشاره داشت كه در اين منطقه و در مجاورت مركز كنوانسيون بين المللي خريد تور دبي واقع شده است.

هتل در قسمتي از دبي واقع شده است كه دسترسي به امكانات شهري در آن بايد گفت واقعا امري ساده و راحت است. به عنوان مثال، شما مي توانيد ايستگاه مترو و مركز تجارت جهاني را در مجاورت اين هتل ۴ ستاره در تور دبي بيابيد. اين هتل يك لابي بزرگ و مجلل دارد كه توريست‎ها مي توانند از آن استفاده كنند. همچنين پاركينگ شخصي و رايگان و استخر بزرگ در در فضاي باز از جمله قابليت‎هاي رفاهي و تفريحي و امتيازهاي اين هتل ۴ ستاره در دبي به شمار مي‎رود.

در صورتي كه بخواهيد از سمت هتل به سواحل نزديك براي تفريح برويد مي توانيد از سرويس‎هاي مخصوص هتل به ساحل استفاده كنيد. افراد زيادي كه براي گسترش كسب و كار خود و يا جلسه‎هاي كاري به دبي سفر مي‎كنند اين هتل را براي اقامت و مديريت برنامه هاي خود با خريد تور ارزان دبي انتخاب مي‎كنند.

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai

معرفي هتل در دبي

براي رفتن به نواحي توريستي با تور دبي (بعضي از مناطق محدود) و يا مراكز تجاري و خريد مي‎توانيد از شاتل هتل استفاده كنيد كه هزينه‎ي آن رايگان است.

در رابطه با اتاق‎هاي اين هتل بايد گفت كه داراي اندازه‎هاي بزرگ و متوسطي هستند. آن‎ها تخت‎هاي يك نفره و دونفره و يا تركيبي از اين دو دارند و حداقل يك نفر در اين اتاق‎ها مي‎توانند اقامت كنند. از امكانات هر اتاق مي‎توان به مواردي نظير حمام و دستشويي، سيستم گرمايشي و سرمايشي، تخت ها و پرده ها، سيستم تصويري اشاره داشت و اين امكانات به نحوي است كه باعث دلپذيرتر كردن اقامت مسافر در تور دبي مي‎شود. امكان استفاده از لوازم آرايشي موجود در هر اتاق نيز وجود دارد.

خريد تور دبي پاييز ۹۵

اين هتل داراي يك استخري در فضاي باز است كه امكان استفاده از آن به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد. مركز سونا، تناسب اندام و خدمات ماساژ نيز از جمله امكانات هتل است. كودكان نيز مي‎توانند از خدمات رفاهي و تفريحي كه اين هتل براي آن‎ها در نظر گرفته به خوبي استفاده كنند.

رستوران و كافه‎هاي اين هتل غذاهاي لذيذي از انواع خوراكي‎هاي محلي و بين‎المللي سرو مي‎كنند. اين هتل در دبي داراي يك مركز تجاري و خريد نيز است كه مي‎توانيد پوشاك يا سوغاتي‎هاي مورد نظر خود را از آن‎جا تهيه كنيد.

اين هتل داراي ۲۷۴ اتاق است و به خوبي از اعتبار خود در مقام يك هتل ۴ ستاره در دبي دفاع مي‎كند.

در صورتي كه هر سوالي در مورد خريد تور دبي و تور ارزان دبي پاييز ۹۵ داريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد.

معرفي هتل Hotel Novotel World Trade Centre Dubai


برچسب: تور دبي، خريد تور، خريد تور ارزان، خريد تور دبي، تور ارزان دبي، خريد تور لحظه آخر، تور لحظه آخر دبي، تور دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۱۹:۱۳ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :